Pinarkorkmazer
Yanlış anlamayın benim görüşüm bu ama ben kayınvalide, kayınpeder, görünmce, abi, abla, kendi annem babamın ismini koymam. Benim babamın ismi çok güzeldir beğenirim ama koymam.
İlk oğlumu 5 aylık hamileyken kaybettim. 2 isim koymuştum, eşim sen koy ismini dedi, ben koydum. Ama snr doğan oğluma koymadı. Şimdi yine doğumum yakın, bu da erkek ama ilk oğluma koyduğum isimleri koymadım.
Onun kaderini yaşar anlamında düşünmüyorum ama koymuyorum da. Çünkü o ona özgü diye düşünüyorum. Evet güzeldir doğrudur ama ona yakışıyor. Dünya da isim mi kalmadı. Başka güzel isimler de var.
Ve mezartaşına 2 ismini de yazdırdım. Çünkü ona 2 isim koydum ben, tabi ki orada da yazacak.
Seçim sizin ama bence yeni bir isim koyun. Güzel düşünün, güzel olsun 😊