Ozgle Kızlar 9haftalık hamileyim ve dünden beri idrarımı yaparken acı ve yanma hissediyorum oturduğum yerde bile yanıyor yardım edin ilaçsız atlatabilir miyim
Yalinn8 Ozgle cok su icemiyorum yazmissin oyleyse ilac almanda fayda var artmamasi icin, endiselenilecek ilaclar diil, zaten cogumuzda var, kullandik
Mecvll Ozgle bende enfeksiyon geçirdim ve hala bile var ilaç veriyor doktor suya karışımlı bişi ama senin yerinde olsam zorlada olsa muhakak günde beş bardak su iç ve sıcak suyla genitalini yıka genitalini sürekli kuru tut idrarını bekletme sık sık iç çamaşırını değiş ve penye kullan elinden geldince ütülü giy iç çamaşırı sakın soğuk alma ayaklarını sürekli sıcak tutbunların hepsini eksiksiz yaparsan toparlanırsın inş canım benim bu şekilde toparlandı
01Adana Su tüketin bol ılık suyla yıkayın ondan sonra iyi kurulayin aynı sorun bende de var ben çok ağrım oldumu ılık suyla yumurtaliklarimi sıcak tutuyorum ılık tuttumda geciyor
meeese Doktor antibiyotik veriyor geçiyor.ben de geçirdim.bir çok hamile geçiriyor.ilaçsız geçmez ama bol su tüketmeye gayret edin
Ozgle meeese antibiyotik bebeğe zarar verir mi doktoruma sorcam ama kendisi tatile çıktı arayıp rahatsız etmek istemiyorum
01Adana Ozgle Olmuyor diye biliyorum ama ılık tutmak gerekiyor doğum zor oluyor diye biliyorum Bnm sürekli var senelerdir ilaç kullandım üşüttüm bı an yine başlıyor o yüzden düzenli iç çamaşırı değiştiriyorum olmazsa günlük ped kullanıyorum lavaboya girerken elimi yıkarım orayı sürekli ıslak bırakmaya çalışıyorum
meeese Ozgle zaten antibiyotik i de kadın doğum doktoru veriyor. O değerlere bakınca gerekli olan şeyi söyler tasalanma.asıl enfeksiyonun devam etmesi sıkıntılı bebeğin gelişimini etkiliyor.
mucizemm11 Canım 1 hafta önce bana da öyle oldu doktor bir toz ilacı yazmıştı 1 bardak suyun içine koydum akşam yatarken içtim sabaha bişeyim kalmadı