Tugbattar Merhaba hamileliğimde 7. Ayıma girmekteyim bugün ilk defa karın bölgemde sivilceye benzeyen yoğun kızarıklıklar oluştu aranızda yaşayan varsa yazabilir mi neden olur diye sevinirim iyi akşamlar
Bersu3434 Tugbattar bazen puppp veya gebelik kolestazı olabiliyor gebeliğe bağlı doktorunuza resmini çekip atarsanız kontrole gidip gitmemeniz gerektiğini mutlaka söyler bazen son zamanlar vücut çok hassaslaşıyor beslenmeye bağlı bir alerjik belirtide olabilir inşallah geçici bir durumdur geçmiş olsun 🙏🏻
Tugbattar @Bersu3434 teşekkür ederim canım doktorumun numarası yok eğer senin doktorunun numarası varsa benim yerime sorabilir misin rica etsem canım çok korkuyorum önemli birseydir diye
Bersu3434 Tugbattar malesef doktorumun numarası yok birşey olduğu zaman hastane üzerinden haberleşiyoruz bizde 🤷♀️