Mervecimbidur sanıyorum ki kediniz yok. Çünkü ben her gece yatmadan önce onların düşürüp kırabileceği bir şey var mı ya da camlar açık mı kapılar kapalı kı diye 50 kere kontrol eden biriyim. Ve bir kedim engelli bir bacağının üstüne basamıyor. Ben tatile gidemiyorum, 2 gün bi yere gitsem evin her yerine kamera takıyorum, yemeklerini sularını her dk kontrol ediyorum. Ben sadece eşimle yalnız yaşayan bir kadın olsaydım çocuktan şu an inanılmaz şekilde korkardım. Ama kedilerime karşı ilgimi ve hassasiyetimi gördükçe kendime inanıyorum.