mcansum merhaba, benimde dudağımda 7 haftalıkken uçuk çıktı. Doktora gittim hamileliğin ilk 3 ayında krem süremezsin dedi. Hatta arkadaşlarım kremden bişe olmaz sür gibi şeyler söylediler ama doktor kesinlikle birşey veremem o kremlerin içinde bulunan bazı maddelerin genetiği etkileme özellikleri olabiliyormuş. Ben hiç elimi sürmedim. Çok kaşındı ama dokunmadım bir haftada kendiliğinden geçti. Sende kafana göre birşey sürme sakın. Mutlaka bir doktora danış. Hamilelik haftan önemli olan.