demirgizem Doktorum 13 ve 14. Haftalarda iki kontrolde de kız olacağını söylemişti, bugün 19+1 pipisini gördü ve kesinlikle erkek diyor. Yanılmış, yaşayan var mı bu durumu?? Şoklardayım aylardır kız sanıyorduk😂
Rabiamina demirgizem erken haftalarda tam kesin görmeden söyledikleri için olmuştur. Doktorlar keşke kesinlik yaşanana kadar söylemese
Nananan demirgizem banada 16 haftadan beri hep kız dediler hiç erkek diyeb olmadı hep kesin ve %99 kız dedi değişirmi acaba ya 22 haftalığim şuan dün papyonlu boneler aldım o kadar için eridi öyle güzellerdi ki gece de rüyamda çocuğum erkek oluyordu bilmiyorum kız çocuk çok istediğim için mi neden (Bir oğlum var şuan da kızımızı bekliyorz inşallah)
Mhtpdrmz06 demirgizem 12. Haftada kıza benzettim demişti ayrıntılıda erkek oldugunu öğrenmiştik 5 yasında oğlum şuan 😍 genelde pipiyi göremeyince kızı yapıştırıyolar o uüzden 16 dan sonra daha net oluyo cinsiyetler
demirgizem Rabiamina o zamanlarda çok emin konuşmuştu, bacak arası boş %100 kız dedi hatta söyletmedik, kağıda yazdı. Cinsiyet partisi bile yaptık. Hazırlıklara da başlamıştık, şimdi de %100 erkek diyor
Esrakalkanc Bız 24. Haftya kadar kız biliyorduk hazırlıklar o yondeydı kv de hazırlıklara başlamısto basta erkek hıssedıyorduhanımefendı gecen söyledik ıste yüzde 100 erkwk dıye ben biliyordum sız bilmiyorsunuz doktor b3nden ıyı mi bilecek dedı hey Allah’m ya
seyma0661 Esrakalkanc cinsiyeti doğru tahmin eden herkes ben demiştim havalarına giriyor kişi farketmeksizin 😀 he en çok siz biliyonuz zaten 2 seçenek var tahmin etmek zor olmamalı 🤣
Zhrafth Esrakalkanc bende daha 2 güne kadar kız biliyordum erkek dedi şimdi de inanasım gelmiyor 😂 24+5 bu arada
Pengusss demirgizem bu nasıl olabiliyor ya allah kimsenin başına vermesin gerçekten zor bir süreç nasıl doktorlar var
Esrakalkanc seyma0661 ay sorma 2 görümce yarısa girmiş ben demiştim erkek dıye falan cocuk benım kız da olsa erkek de benım yanı neyin sidik yarısı
Civciivv 15 haftada kız denildi banada ay yanılma olabilirmi sadece cinsiyet için özel doktora gittik kesin konuştu 😀
Aslaninannesi_ Civciivv 15 ileri bir hafta sadece cinsiyet için gittiyseniz doğrudur bacak arası boştur canım hayırlı olsun kızçen ♥️
demirgizem Pengusss elbette kötü bir durum insan kendini ona göre hazırlıyor, ama dünyanın sonu değil. Benim tek sorduğum soru kızsa da erkekse de sağlıklı mı? Oldu. Gerisi hiç önemli değil :)