Baharrrgokalp saçma, batıl, hurafe, asla tasvip etmediğim, hele ki çocuğa nispeten ömrü azalırmış falan diyerek vazgeçirmek çok sinirimi bozan şeyler. Kalbi kırılmasın diye bekleyebilirsin de bana göre asla gerek yok kestir gitsin. Tam tersi daha iyi saçların vitaminleri toplayacağına bebişin alır ☺️