fairytale_ Ozge16_ bazı bebisler cok erken gosteriyor kendini kimiside benim bebe gibi detaylida gosteriyor😃😃
Aleyna_Yilmaz fairytale_ Sanırım biraz nazlı 24. Haftada tekrar kontrolüm var ınsallah o zaman gosterır kendısını yoksa doğurunca öğrenicez 😄
Aleyna_Yilmaz fairytale_ Ben yurt dışında yaşıyorum burada hastane sistemi çok farklı kanama yada lekenlenme yoksa hastaneye gıtmeyı pek doğru bulmuyorlar