26Seyma26
3 buçuk saatte doğum yaptım sonlara doğru sancı şiddetleniyor tabi ki açılma olana kadar sancı biraz zorluyor doğum esnasında rahatliyorsun suni sancıyla doğum yaptım sadece kendi sancimla yapmadım ne fark var bilmiyorum ama acı eşiğim çok düşüktür son 1 saat falan çok yoğun sancı hissettim doğum başlayınca bitiyor sağlıklı kolay doğumun olsun inşallah 🌸