kalcanızın tam belınızle bırlesen yerı ıse lutfen doktora gıdın acıl muayene olun benım agrım boyle basladı ara ara oluyordu ama d vıtamını sıvı aldım ekmek uzerıne dokup yedım magnezyum alıyordum dıger endokrın takıp dr kalp damarında plaklasma yapar ve bobrek tadı gecmısım oldugundan alma d ampul kafı dedı ama ılerleyen surecte agrım devam ettı tum hıxı sıddetıyle oturamıyordum yataktan kalkıp wc gıtmek bıle zull gelıyordu uc gun sonra erken dogum surecım basladı bel agrısını lutfen es gecmeyın