Asli5454 Acaba gaz kasıklara ağrı yaparmı karnım agriyor lavaboyada çıkıyorum ama karnımın ici gurrk gurk yapıyor aynı sorunu yaşayan varmı acaba
Askkokuluyavrum Asli5454 ben varım gaz sancısı bagirsaklarda yaşanıyor ve kasiklarii da fazlasıyla etkiliyor ne yazık ki 😬 ben de gaz çıkarınca çok rahatlıyorum
Asli5454 Askkokuluyavrum bende çıkarabilsem rahatliycam sanki karnım patlıcak gibi çokta sert gazda çıkartamıyorum 😊😊
Askkokuluyavrum Asli5454 evet sakin ikinma canim 🤦🏽♀️ Zorlama kaç haftalıksın suan da kayısı falan yesen sıcak su içsen iyi olur aslında sigara içme kahve içme hepsi gaz yapıyor
Asli5454 Askkokuluyavrum 16+2 sigara kullanmıyorum kahve desen sevmiyorum tuvaletim yok Canım normal gaz var sanki karnımda yada midemi üşüttüm bilmiyorum ki çok sis karnım
Askkokuluyavrum Asli5454 bi doktoruna danış istersen ben bugün sordum sol kasik tarafında agri hissedebilirsin gaz sancısı gibi myomdann dedii 4.5 cm myom var rahmim de çünkü 😬