Melosum34 Kaçıncı haftada alışverişe başladınız kızlar ben 23 haftalık gebeyim herkes erken diyor bir tane çorap bile almadım şimdiye kadar 30.haftayi bekliyorum yapmak için çok mu geç olur
Alpmom__ Melosum34 22’de başladım şuan 27. Haftadayım daha bitmedi . Söyleyeceklerim bu kadar 😅 hepsini birden alırsanız 30. Hafta uygun tabi bütçeniz uygunsa . Ama her şey o kadar pahalı kii parça parça almak daha mantıklı
Annelikmghb Melosum34 bende erken diye almadim 29 haftadayim park yatak disinda bisey almadim gec kaldigimi hissediyorum önümüzdeki hafta herseyi almayi planliyorum
Sinem0135 Melosum34 bana da böyle dedığer 28 de başladım birden alınca çok zorlandım maddi olarak 😬😂keşke yavaş yavaş alsaydım ya herşey çok pahalı . Şuan 30 haftayım hala eksiklerim var 31 -32 de herşeyi hazır etmeyi düşünüyorum
Melosum34 Bacınıza bir fikir verin bide neyden ne kadar alayım hala karar veremedim sanki ilk cocugum herşeyi unutmuşum 😃😃
tsr45 Melosum34 kesinlikle alınacak listesinde benim de yardıma ihtiyacım var. Ben de yavaş yavaş başladım ara ara bir şeyler alıyorum
Semen Ben 29. Haftadayım. Yavaştan almaya başladım. 3-4 takım, 1 adet beşik, biberon ve emzik seti 😃 Aldıklarım bundan ibaret sanırım daha çok şey var alınacak.. kızım da çok araştırırdım bunda çok salladım 🤭 ikincilerin kaderi mı acaba
seyma0661 Melosum34 bütçeniz varsa hepsini bir günde bile alabilirsiniz ama bütçeniz yoksa indirimde buldukça alıp koyun bence kenara 🙃
Bo16 20 de başlamıştım 30 olduk artık bebek arabası hariç bitti sayılır valizi hazirlicaz Allah izin verirse
Nananan Melosum34 millete bakma sen en iyi onlar bilir ztn ben 22 haftalığim başladım artık 30′a kadar yıkayıp çantamı hazırlıcam nasipse inanki anca yetişiyor hele son aya çok birşey birakma yıkayıp ütülemek kalsın çünkü ne kadar hazır da desen bir sürü eksik çıkıyor
Melosum34 Nananan oğlumda hamileyken öğrenir öğrenmez başlamıştım 16 .haftalarda ama şuan hep erken erken diyor herkes bende saldım açıkçası artık toplu yaparım diyorum 🙂
Miniklerinannesiyim Melosum34 ay millete bakarsanız dogmamış cocuga don bicilmez de diyolar benim 2. Bebegim cinsiyet degişik oldugu için büyük eşyalar hariç hepsini yeni aldım önce temel ihtyaclardam başladım cinsiyetten sonra da kıyafetlere başladım şuan kıyafetleri tamamladım 0 4 aya kadar rahatım
Hanniballl Melosum34 bence ufaktan başlayın liste hazırlayın alcaklarınızı bütçenize göre ay ay bölün bu ay bunu alayım siye.. Şahsen ben birden masraf yapamadım.. 29. Haftamdayım ilk resmi alisverisimizi esimle 3hafta once yaptik ama oncesinde biz bebegi ailemize kura ile soyledigimiz icin bebek banyo takimimiz kuvet felan alinmisti bize bebek arabasi cikan babannemiz bebek arabasi almisti kardesime araba koltugu cikmisti almisti gibi birseylerimiz varsi ufak tefek tulum corap görümcem annem kaynanam gorunce aliyorlardi.. Bende resmi olarak avent biberon tirnak torpusunden basladim bebise bornoz aldim kendime pijama aldim düğmeli … onun ustune annemde bebegin yorgani dösegini yaptirdi yatagini aldi nevresim aldi… bu haftada hastane cikisi ve 5li zibin aldim 0-3 ay.. 0-3ayi tamamlamam lazimki 3-6aya gecebilelim yeni dogan setlerine cabucak buyuyp sigmiyormus bebekler 😊 zaten bundan 4 hafta sonra muhtemelen halimde kalmayacak biran once tamamlayayim bir yıkamam ütülemem kalsın istiyorum git gide hantallasıyorum 💃🏻💃🏻 onceliginiz bir liste hazirlamak bence 😊
Melosum34 Hanniballl evet çok çabuk büyüyorlar ben de tam kış doğum yapacağım yazlıkları 6-9 ay mi alsam 3-6 ay mi karar veremedim oglumdan biliyorum neler gerekli neler alınacak ama nedense istek gelmiyor içimden çıkıp alışveriş yapmaya herkes erken diyince heves de kalmadı artı cinsiyet de göstermedi saklıyor doktorumuz alacaksan krem beyaz sarı yeşil tonları unisex olarak alabilirsin dedi bende biberon emzik bez falan baştan alayım diyorum kafam çok karışık 🥲
Hanniballl Melosum34 belki oglunuzdanda vardir sizin esyalariniz ondanda rahat olabilirsiniz 😊 ben sil baştan hiç tecrübesiz başladım oğlunuzdan sonra kullanmak istemesiginiz yeni almak istediginiz seylerden baslayabilirisniz ozaman cinsiyet ifade etmeyen biberon gibi seyler olabilir.. dedigim gibi ben hantallasirim Diye korkuyorum evin buyuk islerinide bu bir ay icinde halletmek istiyorum cunku belim agrirsa ben daha yapamam agir seyler biliyorum 😊
Melosum34 Hanniballl oğlumun kucuklerini hep dağıttım ihtiyaç sahiplerine 🥴yeniden başlayacağız bizde