Busssx benimde ikinci sezeryanım 37.haftada sezeryan planladık 9.aya girdiğimiz gibi daha beklemeyeceğiz biraz kalp problemim çıktı çarpıntılarım var gebeliğe bağlı daha fazla zorlamak istemiyorlar ondan dolayı 37 olarak karar kıldık benim içinde bebek içinde en sağlıklısı şuan için