Rmysaefe dediğim gibi gazi biraz eski hastahane, otopark sorunu var birde biz hiç çocuk doktorlarını beğenmedik, ben profosöre gidiyordum ama Gazi’de ücretli ydi yani muayene ve doğum. Bilkent Gazi’den daha güzel kıyaslama yapıldığında. Ama dediğim gibi bu benim açımdan, benimle ilgilenen kadronun bana hissettirdiği.