Gorkemm Iraz deli gibi bol çikolatalı şeyler çekiyor canım ve kızım olacak oğlumda da hiç tatlı istemiyordum deli gibi ekşi yiyordum tersi oluyor bence 😂
Ecekrk Iraz 2. Ay sadece canım zeytin istedi hep bir kerede turşu onun dışında hep tatlı istiyor canım 37. Haftadayım kızım olucak
Nananan Iraz çikolata baklava çok yedim eve kutu kutu alıp saklayıp yiyordum karnım çikolatayla doyuyordu resmen oğlum oldu
Beyzatls Aşırı tatlı seviyorum çikolata yiyorum gece kalkıp ama kız dedi doktor 38 hafta oldum ekşi sevmiyorum
melike180423 benim kizim olacak 35 haftaligim yaklasik 2 ay oncesine kadar cok arada canim tatli cekerdi bu aralar daha cok cekmeye basladi
Iraz Ecekrk ay bende zeytini bu aralar çok seviyorum turşuyu da çok seviyorum onun dışında da hemen hemen herşeyi yiyorum kahveyi çok sevmiyorum ya ondan böyle itici geliyor
Nuryakup Bunlara çok inanıyordum ama şimdi inanmiyorum artık ilk kızımda doğana kadar eski yedim bu kızımda 3 aya kadar eşki sonra birden tatlı yemeye başladım özellikle çikolata bence kişiden kişiye değişir ya çünkü erkek bebek olup eski aşeren de var
Yagmur3436 İki kizimdada deli gibi eksi yedim bunda ise eksiden tiksindim tatliya baglandim bence vucut alisiyor😂
Ecekrk Iraz bende tatlı sevmezdim hiç şimdi hep tatlı istiyorum kahveyi çok severim ama yasak son 3 aydır filan belki haftada bir tane oda kafeinsiz içiyorum