Beyazmelekkk sezaryen daha zordu her anlamda. Bir de bebek olsaydı yanmıştım herhalde.
Vajinal doğumda doğur çık. Yürü git.
Sezaryen de ilk kalkmak, yürümek Aman Allahım..
Sonra evde desteksiz kalkıp oturamıyorsun hep sıkıntı bence.
Vücuttaki çatlak başka bişi yırtık başka. Yırtılıyorsun baya, dikiyor doktor ama snr görüntü de sıkıntı olmuyor çünkü estetik dikiş yaptı doktorum. Bende her anlamda bi sıkıntı olmadı..