gulzaadee bende de o dönemlerde bel ağrısı çok olmuştu. Omurganızın duruşu değiştiği için ve pelvisinizde ki jointler gevşediği için beliniz ağrıyor, belki daha önce de fıtık gibi bir şeyiniz vardı. Bence bir fizyoterapiste bir seansta olsa görünün ya da tanıdığınız varsa baksın. Benim arkadaşım siyatik olduğunu söylemişti, sağ kalçadaki kasım siyatik damarını şıkıştırıyordu oda çekme yapıyordu bacakta. Bana bazı yer egzersizleri verdi, siyatiği esnetme gibi ya da pelvisimi güçlendirme bende öyle geçmişti