Gulnihan artık günümüzde tdap öneriliyor , yani boğmacalı olan. 27-35 hafta arası bir doz olacak şekilde, mümkünse 30. Haftalarda öneriliyor. Evet ücretli. Adacel ve boostrix olarak adı var geçen ay ben 670₺ gibi bir ücrete almıştım. Tek doz yaptırdım ve bitti bir daha gerekmiyor.