Benim döngüm düzensiz 40.günümdeyim bugün normalde en geç 40 olurdu ama regl olmadım bugün. 10 gündür ara ara kahverengi çok az akıntı geliyor, kesiliyor, tekrar başlıyor. Bugün test yaptım negatifti. Yerleşme kanaması olsa 10 gün sürdükten sonra pozitifi görürdüm dimi?