Kızlar sezaryen doğum isteyipte normal doğurmak zorunda kalan oldu mu? Sezaryen doğumlar anestezili olduğu için 8 saat aç kalmak gerekiyor. Tok olupta doğumu başlayan oldumu. Açılma falan çok olursa nasıl yol izleniyor. Başına gelen varsa beni aydınlatsın lütfen. Doğuma son bir hafta kaldı. İkinci doğumum birinci normal oldu. Kesinlikle normal doğurmak istemiyorum. Çok korkuyorum normal doğurmak zorunda kalırsam diye :(