29+6 olduk. geçen gün bel ağrımdan gittim sağ böbreğimde genişleme varmış serum falan sonra bol bol su iç dedi doktorum. zaten daha önce 3 lt kadar içiyordum ama artık çok midem yanıyor su tüketemiyorum iyice yakıyor. gaviscon kullanıyorum artık onunda faydası yok. kaldım arada ne yapıcam bilmiyorum.