Merhaba arkadaşlar, sezaryen ile doğum yaptım, ameliyat yerim dikey açıldı, gögüs altından bikini bölgesinde kadar kesi var, aynı gün 2 kere ameliyat oldum damar patlamasından dolayı, geldi geçti şükür ama dikişlerim zımba dikiş ve yaklaşık 60 adet. mutlaka izi kalacaktır bu izleri nasıl en aza indirebilirim.