zge_frdi Ayseglx benim olmustu o zamanlar adet sancısı gibi doktor normal demisti rahim büyüyor vücut adapte oluyor demisti ama sen yine de doktora bir sor
Ayseglx Teşekkür ederim bayanlar Doktora gittim ilk beta 8,97 çıktı sonra 37,53 oldu biraz daha yükselmesini bekliyorum kese görünmesi için ama sanki parmak batırıyorlar gibi ağrı hissediyorum
Hiranil Ayseglx bende de öyle 5 haftalık hamileyim ve biri parmak sokuyo sanki hafif hafif ara ara sancı ağrı oluyo