Dreamer186 raabiiiaaaa oğlumda Philips kullandım bunda e bebekte bulamayınca internetten uğraşmak istemedim chicco aldım daha denemedim🙂 oğlumda lansinoh da kullandım baya o da güzeldi 🌸
ikizlerimibeklerken- raabiiiaaaa ben ilk kızımda avent almıştım ama hiç memnun kalmadım açıkcası cocuk hep boğulacak gibi çekiyordu savaşıyordu resmen nefes nefese. Sonrasında chicconun aldım ve çok memnun kaldım. Bu seferde chicco almayı düşünüyorum 🌸