Haticom Kızlar selamm dün beta hcg 432 çıktı benim ne zaman doktora gitmem gerekir 25 eylülde yumurtlamam olmuştu şuan 5 haftalık gözüküyor ama geç yumurtlamam oldu tarih olarak ne zaman gitmeliyim bilemiyorum
Rabiamina Haticom bu hafta gidin bence kan tahlili de vermeniz gerekiyor. Bazı değerler yükseliyor ya da düşüyor onun için de gitmeniz gerekli
QueenMomm Haticom senin yerinde olsam geç giderdim canım ⅞ haftalıkken ben erken gittim dr beni korkuttu ağlamaktan gözlerim şişti ama şuan çok şükür sorun yok boşuna endişelenmişim geç gidersen eğer herşeyi net bi şekilde öğrenirsin dr larda bilmiş gibi konuşmaz😒😊
Hzldem Haticom cuma günü gidin bence 3bin küsür beta artisiniz olacaktir benim 2bin kusurde kese cok küçük gözükmüstü. Cuma günü gittiginizde daha net gozukecektir :)))
Haticom Rabiamina QueenMomm bende kasık ağeısı çok oluyor korkuyor bilemiyorum gitsem belki rahatlrım dedim biraz
Rabiamina Haticom gitmenizde bir sıkıntı olmaz ki bir sorun varsa önceden gitmeniz daha iyi. Folik asit kullanmiyorsaniz mesela onu yazar. Bir de kasık ağrısı belli bir süre devam ediyor. Bol bol dinlenmen gerekiyor
Hzldem Haticom sali günüde gidevilirsiniz nasil olsa yine cagiracak doktor keseyi vs görmek icin :)) hayirlisi olsun insallah :))