Aryamom233 ben hamile olduğumu öğrendikten sonra 3 kere rüyamda erkek doğurdum şuan 14 teyiz ve doktor erkeğe benziyor dedi birdahakşne net söyleriz dedi zaten daha 8 haftalık falanken karnıma baktığımda kesin erkek demiştim çünkü göbeğim yukardaydı hani derler ya erkek olunca karın yuvarlak olur diye içime de hep erkek doğuyordu 😂