meri453 Sevgili anneler..Kaç haftalık oldunuz? Neler aldınız aldıklarınızı ne zaman yıkamayı düşünüyorsunuz? Ev temızlıgı hastane çantası ne zaman yapcaksınız?🤔🤗
zge_frdi meri453 18 haftada cinsiyet ogrendim o zaman yavas yavas almaya basladim. 35 haftaykende hem hepsini yikadim hem cantami hazirladim bence ne kadar erken o kadar iyi çünkü neyin ne zaman olacagi belli olmaz
Cnkglsn meri453 20+4 oldum henüz hiçbirşey almadım Nisa’nda Alıcam yaz bebeği olacağı için yeni şeyler çıksın DİE beklıyorum malum kış ayı herşey kalın kanlın ☺️
Yalinn8 meri453 31/3uz aldim, aliyorum galiba alacagim da😅 ıvır zıvır seyler kaldi, aldiklarimin hepsi yikandi, ev mis gibi koktu. Temizligi ben yapmiyorum zagen, cantayi da subat ortasi gibi hazirlarim die dusunuyorummm
Hbsanneoluyo Sedef-345 34haftalık hamileyim 16.haftada indirimde gördüğüm kıyafetleri fln almaya başladım 28de alışveriş bitti geçen hafta yıkadım ütüledim bu hafta da çantayı hazırlıycam Size tek tavsiyem son aylarda alışveriş yap diyenlere sakın aldırmayın ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi
zge_frdi meri453 dün bitirdim sadece bi koltuklari cekip supurmesi kaldi tekrardan malum toz oluyor bu evler 😒
Crnarz Cnkglsn ben onu çok sordum bebekler de yazlık kışlık çok olmuyormuş %100 pamuk almamız gerekiyormuş
meri453 Cnkglsn ben herseyı aldım en azından dogdugunda gıyebılcegı seyler nisan mayıs bıraz soguk olur daha yenı yenı ısınır havalar dıye cok kalın deıl cok da ince de deıl normal şeyler aldım 😊
meri453 Hbsanneoluyo bende aklımda olan yaptıgım lıstedekı herseyı aldım da ne zaman yıkasam bılmıyorum cok da zaman gecırmek ıstemıyorum sonralarda daha da agır olacagım için sımdıden olsun bıtsın ıstıyorum 29 haftalıgım 🤷♀️😊
meri453 zge_frdi evet hemen her yer tozlanıyor 1 hafta supurmesen uçuş uçuş oluyorlar bıde lamınant olunca 🤷♀️
Crnarz meri453 26+5 olduk şubatta kıyafet yıkama ütüleme işini halledeceğim martın başında çanta hazırlama ve dolap içlerinden temizlemeye başlayacağım ikinci haftası halı perde işi son haftada da inşallah silip süpürme olur Rabbim yar ve yardımcımız olsun bir nefeste sağlıklı sıhhatli hayırlı bir şekilde doğum yapmayı cümlemize nasip etsin evladı olmayanlara da Rabbim hayırlı ve tez zamanda evlat nasip eylesin ☺️
meri453 Crnarz bende ne zaman yıkasam dıye düşünüyordum da 20 gün icinde oğlum ıcın aldıgım dolap gelıcek o gelınce temızler utuler yerlestırırım heralde zaten şubatın ortasında anca gelır 🤔
Medusa Biz de 20 olduk, şubattaki ebebek indirimini bekliyoruz 😍 erken geliyor bana daha, tek Tük annemlerin aldıkları var
Bebeka Kizlar ben 36. Haftamdayim. Tavsiyem cok geće birakmayin cunku son haftalar haliniz olmuyor tabikide herkes ayni degil ama icinize sine sine gezip dolaşın alın sonra yerinizd3n kalkmak istemiyorsnunuz önüme bir tabak getirseler keşke diye düşünüyorsunuz
melisers meri453 Bende 28+4 um. 32.haftamda hem odasini yerlestirecegiz hemde cantasini hazirlayacagiz. Esyalari yikanip utulenecek. Nasil heyecanlaniyorumm 🙈 Allah saglikla kavustursun bebeklerimize insallah. Sanki son 2 haftadir zaman gecmez oldu valla bana sabirsizlaniyor insan...
zge_frdi meri453 evet onu da esimle yapiyorum sagolsun. Kadın isi bitmiyor cocuk olunca artık metreyle olceriz galiba tozlari 😄
meri453 melisers aynen oyle bır an once kavusmak ıstıyo ınsan 🤰 Allahım hepımıze saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
meri453 Seherarl02 tam olarak hesap etmedım ama 20 tane zıbın 4-5 tane alt ust takım 3-4 alt pıjema 1 tane onlu bir tane 5 li hastane cıkışı. 4-5 tane ince battanıye 20 tane agız mendılı 10 lu alt acma örtüsü. Havlu çorap eldıven şapka emzik biberon burun aspratoru sampuan bez ıslak mendıl 🤷♀️