Aysegolcuk Suan okadar mutluğum ki adettim olmuyor çünkü çok ağrılı oluyordu acaba normal doğumdan sonra ağrılı oluyormu ben duymuştum ki normal doğumda piş kanlar gidiyormuş ve eskisi gibi ağrılı olmuyor
deletedmom734 Aysegolcuk sezeryan oldum bebeğim 45 günlük dün adet oldum ve ağrı yok... ama hamilelikten önce adet tam bir işkenceydi umarım bebeğimin bana hediyesi olarak artık bende ağrısız adet olurum ♡
zge_frdi Aysegolcuk bazilarinda geciyormus bazilarinda hafifliyormus. Insallah biz geçen kisimda oluruz
Aysegolcuk deletedmom734 inşAllah bende Doğumdan sonra ağrısız adet olurum ağrıdan ayakta duracak halım yok resmen ağlıyorum ❤️
Aslikocaer Bayanmucize benim ters rahmim var ve ağrılı adet günlerim vardı şuan 18+5 günlük hamileyim ve rahatım kaç haftadır 🙏🏻😂
niayk Bayanmucize benimki de öyle ve her ay acildeydim iğne yaptırmak için. Inşallah doğumdan sonra düzelir 🙏
deletedmom734 Meryemhakan ters rahim rahmin öne veya arkaya yatay olma durumudur çok sık görülen bi durumdur
Meryemhakan deletedmom734 anladım benim doktorum da kesemi görmek için gittiğim de rahmin geride demişti bana
deletedmom734 Yalinn8 aynen kuzum ilk adetim afedersin şakır şakır kanamam var ve sıfır ağrı benki her ay acillik olurdum o derece
Ssraa Adet ağrısı kan rahim duvarından sökülürken ki olan kasılmadan kaynaklanıyor diye biliyorum. Mesela ayaklarınızı sıcak tutun ağrınızın azaldığını ya da hiç olmadığını görebilirsiniz. Ama o ay üşütür çorapsız vs gezersenix ağrınız acillik edebilir. Ben öyleydim doğumdan sonra ne olur bilmşyorum :)
Yalinn8 deletedmom734 zaten oyle biraz fazla olurmus ilki, ama agri konusunda sevindim, benim de cok agrili olurduu, kuzularin hediyesi desene😋