Zs290620 yorgunluk olması çok normal, aşırı halsizlik şeklinde yaşıyorsanız kan değerlerinizi kontrol ettirebilirsiniz. Ben de en başından beri çabuk yoruluyorum uzun süre ayakta kaldığım bazı günler bayılma hissi oluyor. Tansiyonum genetik olarak düşüktür zaten, gebelikle daha da düştü. Ama kan değerlerim bebeğin gelişimi maşallah çok iyi. İş yaparken abartmamakta eve misafir almamaya gayret ediyorum. Minik yürüyüşler esneme hareketleri yapıyorum kan dolaşımı açısından.
Eşinizden de destek olmasını isteyebilirsiniz bu süreçte sonuçta geçici bir süreç ve sağlığımız açısından fazla yorulmamak gerekli.