seyma0661 Bebeeekl evet normal 17+6dayız hala beyaz akıntım geliyor devamlı da gelecek anladığım kadarıyla
neslsah-1 Bebeeekl gebeliğin ilk hafalarında vücut ve rahim kendini hazırladığı için normal diyo doktorlar
kindacute Bebeeekl kaşıntılı, pelte gibi peynir kesiği gibi geliyorsa kokusu kötüyse mantardır, sulu kıvamdaysa kremsiyse gebelik boyu yaşayacağınız standart akıntıdır
Bebeeekl Birde daha erken öğrendim birgün önce betam 7.39 birgün sonra 20.73 çıktı doktorum bir hafta sonra gelmemi istedi içimdr korku kapladı sizinde böylemiydi