Kızlar 36 haftalıgm doktor bu gittigimde bebeğin suyunda artma olduğunu bi hafta ilerden gittigini ve bebek için riskli oldugunu acil spor ve diyet yapıp tatlı hiç bisey yemememi söyledi . Bu durumu yaşıyan varmı su fazlalığı normal doğuma engelmi zaten kanala girmesi gerekiyor bebeğin artık girmemişte 🥹