SevalElmas Arkadaşlar selam dün geceden bu yana uyumadım mide yanması ve boğazdaki asit hissinden dayanamıyorum doktorum rennie duo iç dedi içtim ama bir işe yaramıyor sizler neler yapıyorsunuz ne yaptınız
bengu_10 SevalElmas yarım çay bardağı suya çay kaşıpının ⅕ ı kadar karbonat katıp için çok rahatlatıyor
Babygirl91 SevalElmas bende gaviscon iciyodum doktor onları içme bir çay kaşığı İNGİLİZ KARBONATInı yarım çay bardaği sıcak suya karıştır iç dedi. Hem kabızlığıda önlüyor. Ben sıcak suyla eritip biraz ılıştırıp içiyorum aşırı iyi geliyor
bengu_10 SevalElmas soğuk süt biraz fayda ediyor aslında salatalık sadece bir anlık ferahlatıryo yoğurt da geçiriyor aslında deneyebilirsin
bengu_10 SevalElmas denedin mi canım fayda etmezse tekrar yap mide asidini bazik olan şeyler kesiyor ona göre beslenmryr çalış biraz limon baharatlı şeyler yeme çok yanma oluyorsa
Serrasmsk SevalElmas şimdi her şeyi unut ve gir getire veya başka uygulamaya eksi yeşil elma söyle kabuğunu soy ye bana dua edeceksin
Serrasmsk SevalElmas hadi ya üzüldüm o zaman beni başka bir şey kesmiyor ilaç da almak istemiyorum mideni tahatlat yürü istersen biraz hareket iyidir