dudu-1 Hanımlar 33. Haftadayım hastane çantamı hazırlıyorum doğum şeklim henüz belli değil ama bir sorun olmaz ise inşallah normal istiyorum bunun için hastane çantasına lohusa kilodu ped falan bunun tarzında birşey koymalı mıyım koyacaksam ne önerirsiniz
Didemnil35 dudu-1 ilk doğumumda külot almıştım aşırı saçma bir tercih olmuş sezeryan olmuştum biri olmadan çıkarıp giyemiyordum çünkü pijamamı da çıkarmam gerekiyordu onu giyebilmek için dikişler açıyordu eğilince bence ped gibi olanlar daha mantıklı bu sefer hastane çantama ped şeklinde olanlardan alıcam inş birde bence mutlaka gecelik alın illa külot depend alacaksanız en azından başkasına ihtiyaç olmaz
Gg5348 dudu-1 ben makat gelişten sezaryen oldum bebeğim 36. Haftada baş gelişten makata döndü o yüzden hazırlıklı ol derim ben depend kullandım aşırı rahat ettim bir paketi bitirdim iki günde tavsiye ederim
Kittennn dudu-1 normal doğum yaptım külot kullanmadım çantama depend kpydum çok kurtarıcı oldu , çıkartması çok kolay candan cırt cırtlı gibi zaten
Ceycey11 dudu-1 deprem kullandım iç çamaşırı giyemedim dependle çok rahat ettim yanlardan yırtıp atabılıyorsunız. Doğumdan sonra evde de sürekli giydim
4oglanannesi dudu-1 kesinlikle koy tabiki canim.hasta kilodu aldım ben ebebekten derbent gibi olanlardan.ped almadim cikanakadar kanama cok olur oyuzden.pede eve geçince geçersiniz.
adatuna dudu-1 2 tane hamilelikte kullandığınız külot bir de depend alın yeter Ben ilk 10 gün depend kullandım aşşşırı rahat