Arzu_Orucova Merhaba kızlar biz 40+2 olduk kızım hala gelmiyor. karnımda 3,4 gündür adet ağrısı gibi ağrılar var ama sancı falan hiç bir şey yok ne yapa bilirim endişeleniyorum🥺
Sedaerva03 Arzu_Orucova adet sancısı gibi dediğiniz şey doğum sancısı değil mi zaten en azından yalancıda olsa sancılarınız varmış
12moom Arzu_Orucova bende öyleyim gelmek bilmedi ya 40+1 im bende içimden bi ses yarın gelecek diyor ama inşallah hayırlısı ile gelirr bugün çok agrim vardı vajinama baskı yapıyor karnım ağrıyor her an çıkacak gibi hissediyorum
Arzu_Orucova 12moom aynen bende de vajinam kaç gündür ağrıyor bebek karnımı deliyor sanki delib çıkıcak ama gelmek bilmiyor🤦♀️
Arzu_Orucova 12moom bilmiyorumki sancım falan olmadığı için doktora gitmedim ama telefonda konuştuk 15ne kadar normal dedi bişey olmazsa pazartesi kontrole gel dedi
12moom Arzu_Orucova maalesef suni sanci ile normal yaptım çok zordu :( Allah razı olsun inşallah çok teşekkür ederim 🙏