Angela23 Merhaba hanımlar, 39 haftalık gebeyim ve Allah izin verirse ilk doğumum olucak. Kasıklarımda yoğun ağrı var yürüyemiyorum özellikle sağ bacağımı atamıyorum yürürken. Sanki kasığıma bıçak sokuyolar gibi ağrıyor. Doğum başlamış olabilir mi?
Eda5924 Angela23 aynı sekildeyiz benimde kasıklarda ağrı var bide 3gundur sağ bacağım damarları çekiliyor gibi yürümekte zorlanıyorum topuguma kadar ağrısı oluyor
Semakantar Angela23 yürürken değilde belirli araliklariyla giren bir sanci agri kasilma olmasi lazim tabi siz kendinizi daha iyi anlarsiniz
Angela23 Eda5924 evet bende de aynı şekilde ve sağ ayağım ödemden şişmiş durumda sol ayağımda hiç bi şişlik yok