Kızlar ne durumdasınız ben ovulasyon testini bıraktım bu ay akıntıya göre ilişkiye girdim 5-6 sında uzayan akıntım geldi beyaz 10 undan beridirde yoğun şeffaf akışkan akıntım var iştah açıklığı var sanki bilmiyorum sürekli acıkıyorum şekerli şeyler yiyorum bel ağrım var kasık ağrısı çoook çok az sanki kendim uyduruyorum onu yani ama diğerleri bariz net hissediyorum