Kızlar herkese merhaba. Herkesin öncelikle sağlıkla bebesine kavuşmasını diliyorum. Bugün 12+1 olduk. Çok şükür her şey normal dedi ense kalınlığı burun kemiği vs ♥️💙🧿🧿🧿 sizce 2li 3lu tarama testi mi yoksa Fetal dna testi mi yapmalıyız sizler ne yaptırınız ne düşünüyorsunuz. Bir de Eskişehir Osmangazi uni yaptıranlar varsa bilgi verebilirler mi 🤲💕