Escenko Kızlar selam. Bebeğim 37+1 de. Baş çevresi şimdiye kadar hep gerideydi ama en fazla bir hafta falan. Bugün muayene olduk 2 haftaya çıkmış gerilik. Doktorum bi sorun yok diyo ama yine de içime kurt düştü. Bu durumu yaşayan var mı?
aley_ckmk24 Escenko ben yaşadım hatta devlet baya korkuttu sıvı alalım fln dedi istemedim kendi doktoruma gittim seni korkutmuşlar önemli bir şey yok dedi. Allah’a şükür doğdu şuan 3 yaşında. Kardeşi olacak nasipse ☺️
Escenko aley_ckmk24 yaaa ne güzel darısı başımıza inşallah 🥰 peki ne kadar gerideydi ? Bizim bebiş zaten haftasına göre küçük genel ölçüleri minyon olacak ama sadece kafa çevresi 2 hafta geri diğerleri 3-4 gün geride
Escenko Mikrosefali diye bir hastalık duydum. İçim içimi yedi geceden beri. Başka belirtisi var mı bu hastalığın? Detaylıda bir şey söylenmedi
Defnezumramom Escenko benimkininde kafası büyük olavak dedilerr yumruğum kadar yoktu. Sonrasındaa her doktora gittiğimde kafası küçük dediler mikro sefali olabilir dendi sonra baktılar çocuk ismine tepki veriyor algısı iyi mikrosefali olamaz dediler
Escenko Defnezumramom çok geçmiş olsun şimdi nasıl bebeğiniz? Doktorum bi sorun gözükmüyor dedi ama bir haftadan 2 ye çıkınca gerilik çok endişelendim
Defnezumramom Escenko bu ölçümler ses dalgalarıyla yapıldığı için yanılma payı çok fazla şaşırmam o yüzden bu yanılmalara