Sevgili anneler ben bebek arabası arayışı içindeyim ama eskiden bebek arabasına çocuk 4yaşına kadar oturuyordu şimdiki bebek arabaları çok farklı içi beşikli gibi çocuk büyüyünce ona nasıl oturacak birde puset işi var bu pusetler arabaya takılmıyormuş neden puset alayım ki o zaman alırım kucağıma çıkartırım evime falan siz ne düşünüyorsunuz acaba yanlış ürünlere mi baktık biz civil ve ebebekten baktık hep