Kızlar 29+3haftalık gebelik oldum dün doktora gitim biraz sancım vardi çatı muanyie yapilldi elinde kafası gelmiş doktorun yatış yapıldı tedavisi gördüm ağrı giti her neyise nts sancı yada acilma yok bugün baktık kafası yine çevirdi dürüm iyidi taburu oldum ama şuan canm çok yanıyor belim alt karnim ben yanlizm 1 buçuk yaşında bebekle eşim göreve giti sancı artarsa gel dedi ama bu ne sancı doğum sancısı mı acaba bilen varmi