Rabiaacg benim ilk kahverengi lekelenme sonra açık pembe şuan bildiğiniz regl kanı rengi pedin yarısı doluyor 2 no kasık ağrısı var yani progestan iğne verdi oda zaten bebeğin yerleşmesini kolaylaştırmak içinmiş stres yapmayın eğer imkan varsa doktora gidin isterseniz içiniz rahat etmiycekse ama ben bugün gittim %90 yerleşme kanaması oluyor %10 düşük oluyor dedi. Düşük olursada üzülme vücut mükkemmeliyetçi eğer dna kromozom vs problem görürse senin ve bebeğin sağlığı için atmak istiyor diyor. Ve çok geçmeden ikinciye hamile kalanda çok var o yüzden yapıcak birşey yok %10 luk kısma girersen dedi