sendekimsinnn Kızlar bugün ilişkinin üstünden 16 gün geçti bugğn adet olmam gerekiyodu olmadı test yaptım hiç çizgi yok hamile olsaydım silikte olsa çizgi çıkmazmıydı erken testten yaptım birde hamileysem yarın çıkarkı acaba yoksa saha kaç gün beklemem gerekiyo
_moom sendekimsinnn 1 kere mi ilişki oldu? 16 gün içinde oda önemli. 16 günde varsa çıkardı diye dusunuyorum
Serrasmsk sendekimsinnn adetin in gecikmesi 10 gün olması lazım ki bir şey çıkacak 16 günde bir şey olmaz hem doğurganlık döneminde mi oldu birlikteliğin bida onemli
Bgscelin sendekimsinnn 5 gün bekle canım hale adet olmazsan tekrar test yap. Bu süre içinde deneyebilirsiz istersen
sendekimsinnn Bgscelin işte meraktan hergğn test yapıyorum ben ilk oğlumda adetim 1 gin gecikti yaotım silik çizgi çıkmıştı
Harika38 Gününüz birkaç gün gözükünce ancak çıkar tahminimce çünkü kaset testlerde biraz geç çıkıyor sonuçlar
sendekimsinnn _moom evet 28 eylülde oldu tam yumurtlama günümdü bugün 16.gün tam ve çıkmadı hala adette olmadım