fairytale_ Eylulperisi ben adanada yaptirmadim ama internettden siparis verdim cikolata kutumu ve etiketlerimi, cikolatalarimids trendyoldan siparis vericem 30. Haftamdan sonra kendim etiketlerini takicam
Eylulperisi fairytale_ ya bende trendyoldan buldum da kutusu çok küçük geldi 3 yıl önce yiğenime yaptırmıştım Adana’dan ama hatırlamıyorum ismini 🤭
fairytale_ Eylulperisi teşekkür ederim canım🌸instgramdan ucuzmatbaaaa sitesinden ici bos şekilde sipariş verdim
Eylulperisi fairytale_ sağol kuzum ya hayırlısıyla sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip etsin RABBİM
fairytale_ Eylulperisi aminn canım hepimiz sağlıkla hayırlısıyla ve kolaylıkla kucağımıza alalım insAlllah💙
fairytale_ Zeyzeyozc kutuyu 200 yaptirdim canim ustundeki ismiyle ama zam gelicekti en son oyle paylasmislardi etiketlerimide ordan yaptirdim 144 adet sargili madlen etiketi 200 tl 🌸
Eylulperisi Beblj çok güzeller yaaa hayatıda bu çiçekler gibi bahar gibi pırıl pırıl geçsin inşallah🤲🏻🤲🏻