Fatmanur12345 Nasılsınız kızlar mide bulantınız geçti mi veya mide bulantınız oldu mu ben çok kötü geçiriyorum ama yemekten de geri kalamıyorum 😂
Ssmdk Fatmanur12345 bulantılarım 12 haftada neredeyse bitti diyebilirim ama iştahsızlık tam gaz devam ediyor. Üstüne bir de grip oldum kilo vermişim:(
ilknurr98 Fatmanur12345 valla 16’ya giricem 2 gün sonra. Hamileliğe dair tek belirtim olmadı. Sadece uyku var o da zaten bende vardı 😂 daha başındayım ama ilk 3 ayı bu şekilde tamamlayan çok az kişi gördüm Allah herkese benimki gibi bir hamilelik nasip etsin 😂
ilknurr98 Ssmdk üzülmeyin doktoruma sorduğumda bu durumun normal olduğunu söyledi zaten bebek daha küçük olduğu için kendinizi çok zorlamayın bebeğe yararlı besinler tüketin yeter. Ceviz, avokado, muz vs. Çok yararlı oluyor.
drnkra2025 Ssmdk gripken neler yaptınız bende gribim şuan öksürük burun akıntısı aynı zamanda burun tıkanıklığı yaşıyorum
Fatmanur12345 User658383839 yaaa bende ne kadar mide bulantısı yaşasam da yemek yememe engel olmuyor sürekli açım 🤣🤣🤣
Fatmanur12345 Elif5361 normal canım benim darisi bana insallah hamileliğin tadını çıkar 4 ay görünce belirtiler gidiyormuş
Beybyi Fatmanur12345 ben 16+2 deyim mide bulantısı hâlâ var ama ilk günlere göre çok şükür daha iyiyim fakat ilaç kullanmadığım gün kötü oluyorum ilaç kullanarak devam ediyorum
Serife2709 Fatmanur12345 bende aynı haftadayım 3.bebegim Allaha şükür hiç birinde mide bulantısı yaşamadım ama bunda cok sıkıntı çekiyorum düşük riski var rahim içi kanama var hap iğne kullanıyorum
Serife2709 Fatmanur12345 inşallah çarşamba günü kontrol var ama kalbi atıyor mu yaşıyor mu acaba bişey oldumu diye düşünmekten kafayı yiyecem resmen
Ssmdk drnkra2025 açıkçası hiçbi şey, doktorum ilaç önermiyorum bol sıvı ve meyve tüket yatıp dinlen dedi. Bir hafta oldu çorba, su, mandalinayla besleniyorum diyebilirim
drnkra2025 Fatmanur12345 geçti çok şükür arada yokluyor tabi 😅15+1 şuan 8. Haftada bitti iştahsızlığım hala hafiften iştahsızlık var ama