Kızlara merhaba,
Bu benim 2. Hamileliğim şuan 10 +2 deyiz bu zamana kadar sadece mide bulantısı yaşamıştım ancak şu son bi haftadır aşırı yorgunluk var gözlerimi açamıyorum sürekli uyuyorum ilk çocuğumda hiç yaşamamıştım bunda çok farklı Bi halsizlik üzerimdeki yaşan var mı?