Melismelo Benim kızım 39+5 de doğdu ablamınki 40+3 felandı sanırım bunun kızı erkeği yok bence kendilerini nezaman hazır hisederlerse ozaman geliyorlar ☺️
Ftmaa28 Bebek hareket ettikçe agrım oluyor kuyruk sokumundan kelime kadar sanki kemiklerim parçalanıyor o yüzden korkuyorum