Rabiaayyldz1 Merhaba 9 Ekim’de Beta hcg 342 çıktı sonucum salı günü doktor randevum var ultrasonda görünürmü acaba ?
Rumuz36 Rabiaayyldz1 Hayırlı olsun bence biraz daha beklemelisiniz beta 6000 civarı olunca görünüyor diye biliyorum son adet tarihiniz ne zaman?
Kara22 Rabiaayyldz1 henüz erken kese için biraz daha zaman geçmeli son adete göre kaç haftaliksiniz 5 veya 6 hafta da kese görünüyor 6 7 de bebek görünüp kalp atışı duyuluyor
Yenisine- Ben ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı beta 971 çıkmıştı alttan muayene ile keseyi görmüştü bi kaç gün daha beklemeniz gerekebilir