Lenam_03 Kızlar 4+2 de betam 5700 çıktı çok mu yüksek dış gebelik, boş gebelik, kimyasal gebelik vs olabilir mi ? Çok yüksek çıkması da sorun diyorlar yardımcı olur musunuz yaşayan var mı bunları
Annelikmghb Lenam_03 beta degeri herkezde farklı olur keseyi bu degerlerde gormus olmaniz lazim muayene oldunuzmu kese gorunsede içi bosmu dolumu ilerleyen haftalarda görünür beta degeriyle teshis konulmaz en iyi doktorunuz degerlendirir
Eylullars Lenam_03 4+5de 13000lerdeydi beta değerim ve gayatte sağlıklı bir şekilde ilerledi hamileliğim şuan 37 hafta olduk. Paniklemeyin 😊
ipekceylin Lenam_03 transferden 12 gun sonra testım dırek 800 du ve dr ıkız olabılır dedı ıkı gune bır sık sık betahcg oldurdum sıddetle yuksrldı ıkız tegıt oldu 10000 geldıgınde kesede dırek ıkı ayrı benegım gorundu kalb atımını gorduk ama 7 dan sonra sesını duyurayım cunku kslbı ıcın frekas artırıyorum korkmasın dedı ama trans vajınal usg de kalbıde duyuluyor o mını mını pıt pıt atıslarını gormek muthıs bı duygu rabbım kucagınıza aldırsın olumlu dusunun dua edın lutfen keseyı gormenız muhtemel 6 cı haftada olacaktır o surecte hep olumlu dusunun
Lenam_03 Annelikmghb doktor gördüm ama çok küçük dedi bana gösterdi ben göremedim anlayamadım o kadar küçük
Annelikmghb Lenam_03 tabiki haftaniz henuz cok küçük görebilir keseyi normal yani. Stres yapmayin guzel düşünün güzel olsun
Nergisimmm Lenam_03 şuan 13+6 dayız hamd olsun sağlıklı ilerliyor ikiz de değil tek bebek doktora sordum bana labaratuvara göre değişir değer dedi yaptığım labaratuvarda çıkan değer 6 haftaya tekabül ediyordu kağıtta da öyle yazıyordu
SariLale22 Lenam_03 ben betamı 72 ile öğrendim 179 oldu 3 gün sonra 794 olmuştu tek dedim beta düşük dedim haftasına göre ama çift yumurta ikizlerine hamileyim şuanda gebelikten gebeliğe değişiyor bence🫠🤗