canimyavrum_ Merhaba 11+6 doktorumuz %80 kiz demisti bugun ayni doktora kontrole gittik 15+6 %100 erkek dedi sonradan farkli bsey der mi çok şaşkınım
Serapaksu066 canimyavrum_ 100 yüz demiş olabilir ama yinede 25 haftaya kadar bekleyin bence değişebilir
Dmlakrbg canimyavrum_ bana da 11’lerde kız gibi demişti. 16’da %70 erkek dedi. 19’da detaylıda da erkek dediler. Bence bundan sonra değişmesi zor
Busra333 canimyavrum_ detaylı ultrasondan sonra değişeceğini düşünmüyorum yani 20-22 yapılan. Zaten bakan doktor perinetolog olacağı için işinde en uzmanlaşmış doktor olacak. Ve bakılan cihazlarda en gelişmişi olacağı için yanılma payı çok düşük.
canimyavrum_ Serapaksu066 Açıkcasi hazirlik yapmadim erkek hissediyodum ama doktor kiz diyince alışmıstim ozel hastaneye gidiyorum renkli ultrasonla bakiyor yinede basina gelen var mi diye merak ettim
canimyavrum_ Silanur baska doktorada gittim oda erkek dedi suan erkek diye biliyorum saglikli olsunlarda insallahh
Wolf13 Bizde 13 haftalikken yüzde 60 erkek demisti, 16 haftalıkken yüzde 80 erkek dedi pipisini gördüm dedi bacaklarıni çok saklıyor dedi tekrar gelirsiniz dedi . Değisirmi acaba diye merak ettim bende yüzde yüz demiyor çünkü
canimyavrum_ Wolf13 bilemiyorum ki doktorumuz 11+6 yuzde 80 kiz demisti ihtimal dedi hatta parti yapicaksaniz soylemem demisti yanilabilirim dedi ama dusuk ihtimal olunca ihtimal vermedik kiz diye alistirmistik 15+6 kesin erkek dedi baska doktora gittim oda erkek dedi simdi 20.haftayiz cok sukur erkek diyolar bakalim
Elis27 Wolf13 sizinde kendiniz için cinsiyet yorumunuz vardı sizin tahmininiz nedir acaba giderken çikolata vs yemismiydiniz ? Son adet tarihiniz nedir
Wolf13 Elis27 belirtilerin hep kızdı, 13 haftalikken ultrason görüntüsünde pipi olduğunu gördüm yani nubu dik ti biraz.. doktor 80% erkek dedi en son .. daha değişmez diye düşünüyorum