Ozge1350 ben Halil alagöz’e gidiyorum geçen sene de Uğur bey’e gidiyordum. Büşra hanım yeni başladı ama çok iyi bir doktor Bir kere de ona gittim Halil bey izinliyken. Sevgi Hastanesi’nde detaylı ultrasonda ilk 15 dakika içeriye eşini almıyorlar. Hem de ben Sevgi Hastanesi’nde detaylı yapan doktoru hiç beğenmemiştim. Şenay hanım varmış biraz pahalı diyorlar ama İyi diyorlar. Özel klinik. Medikal’in detaylisi falan da nasıl bilmiyorum. Ha bir de duymuşsunuzdur belki Burcu Timur var eğitim araştırmada uzman doktordu. Oradan ayrılmış kendisine klinik açmış eşi Hakan Timur yapıyormuş detaylı ultrasonları . Hakan timur’da üniversitenin dekanı şu anda ve gerçekten çok iyi bir doktor. Burcu timur’un kliniğinde yaptırabilirsiniz detaylı ultrasonu yani 🌸